Re: Karta Siecowa

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 17:20:32 MET DST

Użytkownik "Damian K." <damian_at_NOSPAMwehikul.prv.pl> napisał w wiadomości

> Jaka kartę siecową poleciacie. Cena nie gra roli. W tej chwili jestem
> nastawiony na 3Com 3C905C-TX 10/100. Co myślicie o tej karcie ???

Moim zdaniem 3Com to kupa! Pracuję na stanowisku informatyka w firmie, w
której pracuje ponad 50 maszyn. Kiedyś jako wielki fanatyk firmy 3Com
uważałem, że to jedna z najlepszych firm. Wszystkie komputery w "mojej"
sieci pracowały na 3Com'ach. Niestety miłość do tej firmy szybko mi
przeszła. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta: nic nie sypie się tak jak
produkty 3Com'a. W ciągu ostatniego roku padło mi chyba 15 kart 3Com 3C905B
i kilka modeli "C". Mało tego: zesrał się również 24-portowy switch. Szybko
wyciągnąłem wnioski i od tamtej pory kupuję tylko D-Linka. Obecnie użytkuję
już koło 10 kart sieciowych tej firmy kupowanych po 50-60 zł (najprostsze
modele). Spisują się znakomicie. Żaden z nich nie produkuje błędów, nie gubi
ramek, nie rozwala pakietów kontrolnych i pracuje niemalże z pełną
przepustowością magistrali 100 Mbit. Ostatnio pokusiłem się również o 3 duże
switche 24 portowe (w tym jeden zarządzalny), 2 małe najprostsze switche
8-portowe, moduł do stackowania oraz moduł GigaEthernet. Jak na razie
wszystko spisuje się doskonale, pracuje z pełną wydajnością i przede
wszystkim... kosztuje mniej niż jakieś badziewiaste 3Com.

Pozdrawiam,
Sniper