Re: Karta Siecowa

Autor: Stanislaw Chmielarz (schmielarz_at_uniprojekt.com)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 18:02:08 MET DST

In article <agev03$slo$1_at_news.onet.pl> "Sniper" <Sniper10000_at_poczta.onet.pl> writes:
>From: "Sniper" <Sniper10000_at_poczta.onet.pl>
>Subject: Re: Karta Siecowa
>Date: Tue, 9 Jul 2002 17:20:32 +0200

>której pracuje ponad 50 maszyn. Kiedyś jako wielki fanatyk firmy 3Com
>uważałem, że to jedna z najlepszych firm. Wszystkie komputery w "mojej"

Tez tak uwazalem za czasow 3C509 i nie bylem daleki od prawdy ...

>sieci pracowały na 3Com'ach. Niestety miłość do tej firmy szybko mi
>przeszła. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta: nic nie sypie się tak jak
>produkty 3Com'a. W ciągu ostatniego roku padło mi chyba 15 kart 3Com 3C905B
>i kilka modeli "C". Mało tego: zesrał się również 24-portowy switch. Szybko

Jesli typu 3300 to tylko potwierdza informacje z grup anglojezycznych ...

>wyciągnąłem wnioski i od tamtej pory kupuję tylko D-Linka. Obecnie użytkuję

Do D-linka zrazilem sie w epoce kart BNC 10Base2, padaly jak muchy
ale kupilem do laptopa PCIMCIA i z niej jestem zadowolony.

W serwerach preferuje Intel E100B a w domu mam Longshine na chipset'cie
DEC 21140.

--
Pozdrowienia!!StaCH
mailto:schmielarz_at_stanislaw.chmielarz.name