Re: Karta Siecowa

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 17:29:00 MET DST

Użytkownik "Damian K." <damian_at_NOSPAMwehikul.prv.pl> napisał w wiadomości

> P.S. :) Wolałbym raczej kartę jakiejś dobrej firmy czyli np. 3Com :)

Zapomniałem dodać. W serwerze posiadam również 2 karty 3Com'a (1,5 roczne -
w cenie ok. 3000 zł) i z przykrością stwierdzam, że większość problemów w
sieci wynika właśnie z gównianej (przepraszam za wyrażenie) jakości tych
kart. Jedna z nich już ledwo zipie. Druga produkuje takie ilości błędów, że
z dnia na dzień praca z serwerem staje się coraz bardziej ryzykowna. Na
szczęście w fazie składania mamy już nowy serwer - oczywiście oparty na
kartach D-Link.

I tak na marginesie: miałem do czynienia też sporo z kartami Intela i Minta.
Jeśli chodzi o te pierwsze - nie mam zastrzeżeń. Pracują szybko i wydajnie.
Minta testuję dopiero od 3 miesięcy, więc wiele nie mogę jeszcze na ten
temat powiedzieć. Ale jeśli chodzi o wydajność, to spisuje się znakomicie.

Pozdrawiam,
Sniper