zestaw za 5k

Autor: koolfon (hecktor2_at_go2.pl)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 15:34:22 MET DST

Widzialem ze pare razy takie pytania juz na grupie padaly.
Otoz mam pomoc koledze w skladaniu komputera, powiedzial mi ze ma do
dyspozycji max 5 k pln. Mozecie mi pomoc w doborze komponentow, bo najlepiej
jest chyba opierac sie na doswiadczeniach innych uzytkownikow?
Komputer bedzie mial pewnie zastosowanie jako maszyna sluzaca do grania(gosc
skonczyl gimnazjum) a takze do zabawy w office, tudziez innych programach
biurowych. Platforma AMD.
Dzieki za ewentualna pomoc.