Re: zestaw za 5k

Autor: Krzys_iek (krzys-iek_at____+___wp.pl)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 15:49:19 MET DST

> dyspozycji max 5 k pln. Mozecie mi pomoc w doborze komponentow, bo
> najlepiej jest chyba opierac sie na doswiadczeniach innych
> uzytkownikow? Komputer bedzie mial pewnie zastosowanie jako maszyna
> sluzaca do grania(gosc skonczyl gimnazjum) a takze do zabawy w
> office, tudziez innych programach biurowych. Platforma AMD.

xp 1700+, titan cd5tb(4) na 5 zaczepow, msi kt3ultraARU z usb 2.0 (lub
tanszy solotek drv5 lubi gigabyte)

dysk 60gb barkauda 4, gainward gf3ti200

256DDR
cdrom teac 40, wypalarka liteona za 300zl
klawiatura btc, mysz optyczna logitech, obudowa codegen *(mozna cos lepszego
ale wtedy bedzie >5000zl przy 19" monitorku dobrym, ablo zrezygnowa z
cdrw...)

i wazne imho - duzy 19" montor soniego, iiyamy, neca

i 5000zl nie ma :D