Re: Niestabilny Geforce 2 Ti ?? Pomocy !!!

Autor: Yablon (NO__SPAM__yablon_at_wasko.pl)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 15:24:08 MET DST

Użytkownik "posazek" <posazek_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> "Odkrecilem" wszystko tak jak to sformulowales i wiem ze przyczyna tkwi w
> czyms innym nie wysrubowanych ustawieniach karty bo akurat ja stac na

To po co o tym piszesz w pierwszych slowach pytania? Zadajac pytanie dobrze
jest pisac o rzeczach istotnych, a skoro te uwazasz za nieistotne... Polecam
lekture
http://rtfm.bsdzine.org/rtfm/
Warto rowniez pamietac ze model modelowi nie rowny, i to ze np. jednemu
udaje sie podkrecic Celerona 300 na 550MHz, a innemu nie pojdzie nawet na
450MHz.

> znacznie wiecej, jesli problem sie powtarzal z inna karta to oznacza ze
jest
> cos nie tak, nie z karta. Pytanie raczej do osob interesujacych sie PC ,
> lubiacych experymentowac ale tez majacych praktyczne pojecie o elektronice
> (jak ja ;) )

O jaki skromny! Proponuje nastepnym razem zaznaczac to w pytaniu (bo nie
bylo ono zbyt fachowo sformulowane)

> ps. wydaje mi sie tak jak pisalem ze problem moze tkwic w sterowniku (dzis
> bede testowac starszy detonator 23.11 ) lub z nie wystarczajaca moca
> energetyczna szyny AGP ewentualnie zasilacza ale to wlasnie chce ustalic
byc
> moze ktos mial podobny przypadek reszta to juz moja broszka ja sie bede
nad
> tym glowil.

A na standardowych sterownikach (producenta lub Windowsowych) jest ok?
Probowales na innym systemie albo kompie?
Pozdrawiam Yablon