Re: Niestabilny Geforce 2 Ti ?? Pomocy !!!

Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 13:53:19 MET DST

Użytkownik "Yablon" <NO__SPAM__yablon_at_wasko.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "posazek" <posazek_at_interia.pl> napisał w wiadomości

Jaka
> kursu

> Widze ze aluzja kolegi nie dotarla. To ja Ci wyraznie napisze:
> "Przyczyna tkwi w podkrecaniu!"
> "Odkrec", najlepiej wszystko, i jak wtedy bedzie Ci sie problem powtarzal
> napisz.
> Pozdr. Yablon

"Odkrecilem" wszystko tak jak to sformulowales i wiem ze przyczyna tkwi w
czyms innym nie wysrubowanych ustawieniach karty bo akurat ja stac na
znacznie wiecej, jesli problem sie powtarzal z inna karta to oznacza ze jest
cos nie tak, nie z karta. Pytanie raczej do osob interesujacych sie PC ,
lubiacych experymentowac ale tez majacych praktyczne pojecie o elektronice
(jak ja ;) )
Pozdrawiam

ps. wydaje mi sie tak jak pisalem ze problem moze tkwic w sterowniku (dzis
bede testowac starszy detonator 23.11 ) lub z nie wystarczajaca moca
energetyczna szyny AGP ewentualnie zasilacza ale to wlasnie chce ustalic byc
moze ktos mial podobny przypadek reszta to juz moja broszka ja sie bede nad
tym glowil.