Re: karty vivo

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 15:16:58 MET DST

Użytkownik "Igojsim" <igojsim_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> grafike,
>
> A moze po prostu zwykla karte przechwytujaca taka jak LiveView 98 EZ za
cale
> 122 zl ? Mam taka (ma 3 wejscia video) i dziala kozacko !

Ooooo bardzo dobry pomysl, ze tez na to nie wpadlem ;)
Jak mniemam jakosc obrazu jest lepsza niz wiekszosci tanich tunerow. I
jeszcze pytanie jakim obrazem wyswietlasz obraz z tego, bo ja jestem bardzo
zadowolony z ATI MMC, i byloby milo, jakby ta karte mozna bylo ogladac czyms
rownie wygodnym :)

 pzdr
Zbyszek

PS: A VIVO w karcie graf to na ogol +150 do +300zl