Re: Grafika dla BX'a i Celka...

Autor: Henry\(k\) (henrico_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 15:18:17 MET DST

Użytkownik "Cooger" <squadaq_at_box43.pl> napisał w wiadomości
> dwie ostatnie to mniej więcej to samo, Radek 7500 owszem, ale droższy i
musi
> być markowego producenta, jeśli będzie szybszy to raczej niewiele i w
32bit
> (trzeba by potestować na BX i Celku :)

Więc GF. Może lepiej GF4 MX440

> może pomyśl jeszcze o KYRO II ?

No nie wiem. Chyba jednak GF4 ze względu na popularność i większą wydajność.
Chyba...

> a kto prowadzi takie testy, muszą się wypowiedzieć właściciele takich
> konfigów...

No właśnie. Najlepiej mając Celka i magistrale 100MHz ustawić w Biosie
AGP/CPU=1/1 i odpalić kompa.
Mi ELSA TNT2 Pro wstaje razem z windą ale odpalenie jakiejś giery 3D czy też
3Dmarka wykańcza ją.

--
Henry(k)