Re: karty vivo

Autor: Igojsim (igojsim_at_interia.pl)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 16:50:58 MET DST

> Ooooo bardzo dobry pomysl, ze tez na to nie wpadlem ;)
> Jak mniemam jakosc obrazu jest lepsza niz wiekszosci tanich tunerow.

Trudno ocenic - nie mialem, ale zwazywszy na fakt, ze to bardzo populany
chipset Conexant 878B - jakosc pewnie podobna - ale bardzo dobra (chipset
ten jest na karcie Pinacla z TV !) Teraz wyszedl nowszy, ponoc lepszy model
ukladu Conexant -> jest dostepna karta z TV prolinka TV Play HD (ok. 250 zl
brutto w hurtowni).

> jeszcze pytanie jakim obrazem wyswietlasz obraz z tego, bo ja jestem
bardzo
> zadowolony z ATI MMC, i byloby milo, jakby ta karte mozna bylo ogladac
czyms
> rownie wygodnym :)

W okienku na monitorze - np poprzez program, Cyberlink Power VCR lub
jakimkolwiek innym - jest tego cala masa (uwaga - karta graficzna musi byc
dosc szybka i obslugiwac cos co sie zowie overlay).

Metarial mozesz zgrywac w pelnej rozdzielczosci PAL w czasie rzeczywistym !
Abe zgrywac do Divixa w pelnej rozdziulczosci musisz miec przynajmniej
Durona 1.1-1.2 GHz.