Re: Niestabilny Geforce 2 Ti ?? Pomocy !!!

Autor: PedrO (rambler_at_red.alpha.net.pl)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 14:06:34 MET DST

> "Odkrecilem" wszystko tak jak to sformulowales i wiem ze
przyczyna tkwi w
> czyms innym nie wysrubowanych ustawieniach karty bo akurat
ja stac na
> znacznie wiecej, jesli problem sie powtarzal z inna karta
to oznacza ze jest
> cos nie tak, nie z karta. Pytanie raczej do osob
interesujacych sie PC ,
> lubiacych experymentowac ale tez majacych praktyczne
pojecie o elektronice
> (jak ja ;) )

Skoro twierdzisz, że znasz się na elektronice to zapewne
powinny Ci być znane problemy
dotyczące wewnętrznej struktury komórki pamięci,
niedoładowania kondensatora w pamięciach
dynamicznych i/oraz wpływy stromości zboczy na czas
propagacji bramki, że nie wsponmę o wpływie temperatury
na właściwości krzemu w takich strukturach. Choć gdybyś
rzeczywiście się znał na elektronice
to nie zadawał byś takich prymitywnych pytań.

Robs.