Re: obudowa...?

Autor: [_HEARTSHADE_] (heartshade_at_wp.pl)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 00:08:44 MET DST

Uzytkownik "Wojciech Giersz"

> Jakies konkretne zarzuty, czy tylko bezproduktywne marudzenie?

Zbyt wiele by to pisac,ale chocby napiecie przy 6 podlaczonych
urzadzeniach...

> Grupowiczow, jak juz...

He he - jelen... :))))))

> Na _grupie_! To jest Usenet, a nie jakies smieszne forum dla
> cwiercinteligentow klecone w PHP.

Nie wiem co Ty odwiedzasz,ale jezeli mozesz to podaj mi namiar
na jakas stronke dla "cwiecinteligentow", bo ja nie bywam,a
ty jako staly bywalec zapewne cos masz...

*** HEARTSHADE of X-PLOD labs
xpl0d_at_sympatico.ca******