Re: DD RAM 333 Mhz

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 00:00:06 MET DST

plitkin <plitkin_at_interia.pl> wrote:
> Co wy sadzicie o tej plytce? Bo jutro tez ja chce kupic do Durona 1,2.
> Przede wszystkim licze na IDEALNA STABILNOSC! Czy bedzie to dobry

IDEALNA STABILNOŚĆ? Jeżeli bez podkręcania to weź Fujitsu-Siemens D1289;
kosztuje poniżej 600zł. Jedyna wada to tylko jeden port szeregowy, ale
poczytaj sobie o kontroli temperatury procesora i głośności dysków,
odzyskiwaniu BIOS-u czy takim drobiazgu, jak własny obrazek na starcie
:) Opis płyty tu
http://www.fujitsu-siemens.com/rl/peripherals/mainboards/d1289.html .

B.