Re: Skladanie sprzetu. To nie jest takie proste?

Autor: Zalek (zalek_at_interia.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 20:20:51 MET DST

Użytkownik Krzysiek <silverman_at_oldschoolmotherfucker.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:Xns9245B1545D348silvermango2pl_at_153.19.0.141...

> Bo chodzi o paste termoprzewodzaca, a nie klej :) A jak jej nie ma to
no, teraz juz wiem, bo mam u siebie taka jenda tubke.

> tragedia sie niedzieje bo pasta ma za zadanie wypenic nierownosci miedzy
> rdzeniem a radiatorem.
No juz teraz wiem wszystko :)), bo w koncu dostalem w lapki procka. Toz sie
mocno zdziwilem, jak zobaczylem taka plaska plytke. Az mnie zwatpienie w
sklepie (mimo ze to sklep przyszlego... no jak to sie zwie... tfu, tfu...
tescia) objelo, gdym dostal to w rece i wpierw pomyslalem sobie ,ze kots
chce mnie zrobic w balona. Bo jedyny procek, jaki doklandie ogladalem, to
moj celek 333 i zylem w swietym przekonaniu, ze moj przyszly procek bedzie
wygladal tak samo - duza kobyla na slocie przypominajacym PCI oraz
wmontowany wentylatorek. A tu nie dosc ze taki maly, to jeszcze wentylator
trzeba se kupic. i cholera kolejna niepzrewidziana kasa.
No ale za to juz teraz wiem w czym rzecz z ta pasta (ktora wlasnie nie sluzy
do klejenia procka i wentylatora ;)), prockiem i wiatraczkiem

pzdr
Zalek