Re: Skladanie sprzetu. To nie jest takie proste?

Autor: Zalek (zalek_at_interia.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 20:12:46 MET DST

Użytkownik Cooger <squadaq_at_box43.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:agcdco$bg5$1_at_news.tpi.pl...
> te zasilacza się pięknie "palą" pociągając za sobą prawie wszystkie
elementy
> zestawu :) Mówię serio - miałem kilka takich "upaleń" i zawsze w kompach
> znajdowałem ten zasilacz :)
hej, to mnie dopiero przestraszyles. Moj komp (celek333, nagrywara, 2 dyski
4,0 i takie tam) dziala na tym zasilaczu juz dobre 2 lata i nie mialem
zadnych problemow. Co prawda nigdy nie mierzylem, w jakim stanie ten prad
doplywa do mojego gniazdka w domu, ale kilka razy brakowalu juz pradu w
bloku lub osiedlu in igdy mi jeszcze niczego nie uszkodzil. No ale teraz to
mi zabiles cwieka. No i co ja mam teraz cholera zrobic? na zasilacz to mi
juz kasy nie starczy, nie ma szans (bo kupilem DDRy 256 jednak, a nie 128).
Kurcze no...

pzdr
Zalek