Re: Skladanie sprzetu. To nie jest takie proste?

Autor: Zalek (zalek_at_interia.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 20:23:42 MET DST

Użytkownik Sniper <Sniper10000_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:agca6p$el9$1_at_news.onet.pl...
> wkładając myszkę poczas pracy kompa, urwać tackę od napędu CD-ROM
usiadając
> na niej ze zmęczenia,
to akurat dla mnie nic nowego - ja akurat nie siadlem na tace, ale sie
urwala jak wstawalem od kompa i pofrunela daleko, daleko. Szybciutko ja
jednak z powrotem wcisnalem do napedu i o dziwno dzial pieknie po dzis dzien
(na szczescie to nie moj CD-ROM).

pzdr
Zalek