Re: Skladanie sprzetu. To nie jest takie proste?

Autor: Witold Wladyslaw Wojciech Wilk (maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl)
Data: Thu 11 Jul 2002 - 23:03:14 MET DST

Dnia Mon, 8 Jul 2002 11:51:35 +0200 niejaki(a) "Zalek" <ltk_at_interia.pl>
napisal(a):

> Do niedawna mialem zamiar samemu zlozyc sprzet. Czytajac grupe,
> dowiedzialem sie, ze to nie polega tylko na powkladaniu wszystkiego we
> wlasciwe miesjca(co zreszta juz i tak byloby dla mnie swego rodzaju
> nowoscia).

to robia panowie z ocipusa i padaksa. ludzie ktorzy sami skladaja sprzet
sobie dokonuja kilku rzeczy, ktore sie nazywaja upiekszenie pod osobe ;)

> Odnioslem wrecz wrazenie, ze to rodzaj sztuki.

tak

> Jak to z
> wlasciwie z tym jest?

niekotrzy sa pedatnyczni - kazdy kabelek musi byc specjalnie ulozony,
wyrownany.

inni sa modziarzami - zmieniaja ile wlezie - tna boki obuowy i szyby
wstawiaja, przerabilaja obudowy na drweniane...

jest wiele podgatunkow.

> Czy duzo trzeba sie grzebac w BIOS-ie?

nie. no mozna i nawet warto bo podpakujesz wtedy doatkowe ustawienia.

> Jakie
> zagrozenia (oprocz tego, ze cos moze byc uszkodzone lub niechciec ze
> soba wspolpracowac) moga sie pojawic?

wybuchnie urywajac rece ;) a na serio to nic. jesli kupisz nowy sprzet i
cos zle zrobisz - no przeciez masz gwarancje. jeszcze ci od reki to
wymienia, bo beda pamieac, ze przed chwilka byles u nich :)

> Aha, czy moja stara obudowa ATX, a dokladnie jej zasilacz, moze stanowic
> jakies zagrozenie dla sprzetu? Nie znam dokaldnie parametrow tego
> zasilacza i wiem jedynie tyle ze: mozna go ustawic na moc wejsciowa 230
> V lub 115 V, moc wyjsciowa to 250W. Czy to nie bedzie za malo na: Durona
> 750, dwa dyski po 4Gb (Segate i WD), CD-ROM Asusa 36x oraz nagrywarke
> Yamaha? Oczywiscie do tego modem wew., karta sieciowa, SBLive i grafika.

aj, to moze byc malo, ale powinno wytrzymac. podaj moze lepiej jakie
obciazenia moze on zapodac na poszczegolne napiecia, tj. +5 +12 +3.3 -5
-12? to jest baaaaardzo wazna czesc.

--
|_Witold_Wilk____<maniack_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl>__|