Re: kontroleryATA100 na PCI

Autor: Krzysiek (silverman_at_oldschoolmotherfucker.com)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 22:29:55 MET DST

"Tomek" <thnet_at_poczta.onet.pl.USUNTO>, wrote in

> Czy dodatkowe 20 MB/s

Skad te 20MB/s? :)

> jest odczuwalne czy nie to można by dyskutować.

Wazniejszy jest czas dostepu....

> Ale czy opłaca się wydać kasę na kontroler to już inna sprawa. Uważam
> jednak zdecydowanie, że mając szybki dysk ATA100 dążyć warto do
> wykorzystania jego możliwości.

Akurat kontroler ata33 w zupelnoci wystarczy :)

> główną więc ATA100 pojawi się niejako "przy okazji". Opisany kontroler
> kupił kolega bo jego płyta (wiekowy Intel TX) nie wykrywała tego IBMa
> wcale :)))

To akurat zrobil najdrozsze rozwiazanie tego problemu...
Moze akurat by wystarczyl ontrac albo jakis bardziej "inteligentny" system
operacyjny.

> wyniki przedstawiłem tu "do oceny". Każdy może wnioski wyciągnąć sam.

Testy testami, najwazniejsze jest co odczuwa uzytkownik...

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!