Re: kontroleryATA100 na PCI

Autor: Tomek (thnet_at_poczta.onet.pl.USUNTO)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 00:08:26 MET DST

> Skad te 20MB/s? :)

popatrz na wykresy z HDtech, do których linki podałem. ATA100 max ok 50,
ATA33 max ok 30 więc spadek o...

> Wazniejszy jest czas dostepu....

np. przy wczytywaniu 30 MB pliku do Photoshopa ??? :))) wiem wiem przykład
skrajny ale u mnie to jest na porządku dziennym.

> Akurat kontroler ata33 w zupelnoci wystarczy :)

tu w odniesieniu do szybkich dysków się NIE zgadzam, argumenty już były...
Za to mogę spokojnie potwierdzić, że ATA66 by "w zupełności wystarczyło" -
znowu patrz wykresy.

> To akurat zrobil najdrozsze rozwiazanie tego problemu...

i najskuteczniejsze. Czasem samo prawdopodobieństwo kłopotów z ontrac
(uszkodzenie MBR) skreśla to rozwiązanie.

to komp "biurowy" - wiesz co by powiedziała księgowa np. na linuxa :)))

> Testy testami, najwazniejsze jest co odczuwa uzytkownik...

To prawda, muszę się zgodzić i zarazem zakończyć temat - bo robi się nieco
OT.

--
Tomek