Re: UPS

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 20:56:16 MET DST

Adam Zielinski <adamziel_at_spam.go2.pl> nie myśląc za wiele (jak zwykle)
napisał:
Witam!
> Mam zamiar kupic sobie zasiacz awaryjny UPS.
> Bedzie on sluzyl do ochrony mojego domowego komputera. Nie wiem
> jednak co wybrac?
Przerabiałem UPSy Fiedeltronik. Tragedia! Co najmnije dwa razy po wyłączeniu
prądu komp mi się zresetował zanim UPS ruszył. Generalnie odradzam. Z
Everami nie miałem do czynienia więc się nie wypowiem.
Ja mam w domu dwa APC 500 i 250. Generalnie teraz bym kupił 700 z
Interfejsem :-)
Tą 250tke w przypływie wenny twórczej przerobiłem. Dołożyłem 2 coolery na
radiatorki, zasilanie baterii wyprowadziłem na tylnią sciankę UPSa i
podłączyłem do akumlatora 110 Ah od Toyoty :-))) Teraz po wyłączeniu prądku
ogłądam satkę + TV 29' jakieś 5h :-)))))
Pozdrawiam

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)
tasiorsa_at_poczta.fm