Re: I mnie tez sie to stalo...

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 16:52:41 MET DST

Lukaszuu <Lukaszuu_at_interia.pl> wrote:

> Ale zanim jeszcze zrobilem partycje FAT32 (w "Partition Magic") na
> dysku [3], bawilem sie na nim wczesniej programem "DiskManager2000",
> zainstalowalem, a potem odinstalowalem program, tyle tylko ze
> pozostala po nim denerwujaca niebieska ramka spowalniajaca start
> komputera (pokazywala sie po napisie "Floppy A: Installed"). Chcialem
> sie jej pozbyc. Poradzono mi, zeby odpalic kompa z dyskietki
> startowej W'98 i potraktowac go komenda "fdisk /mbr"....

i w tym momencie skasowałeś z MBR program "DiskManager2000" , który po
swojemu zorganizował dostęp do danych. Bez tego programu najprawdopodobniej
BIOS komputera nie rozpoznaje organizacji danych na dysku, stąd masz teraz
problem z jego czytaniem. Musisz w jakiś sposób przywrócić ten program na
dysk bez jego re-partycjoniwania (nie wiem jak, bo go na oczy nie
widziałem); może w ten sposób odzyskasz dane.
BTW. jak byłeś dzieckiem, nikt Ci nie mówił żeby się nie bawić zapałkami?
Programy do "zarządzania dyskiem" mogą być bardzo niebezpieczne dla danych,
o czym zwykle pisze we wszelkich instrukcjach.

B.