Re: amd athlon czy intel?

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 16:44:58 MET DST

Rogus-the-chosen <rogus_at_wikings.pl> wrote:
> bierz amd athlon xp ja mam ten procesor i jestem bardziej niz
> szczesliwy. Stabilnosc jest wysoka i wydajnosc tez bardzo duza.

agree, ALE uważnie wybieraj płytę główną. Największą stabilność mają
profesjonalne płyty bez możliwości kręcenia (Fujitsu-Siemens) , ale jeżeli
chcesz kręcić (albo chcesz bardziej standardową płytę) to też jest wybór
doskonałych płyt dla "entuzjastów" (Asus, MSI, Epox ...)

Że zakładasz, że będziesz kręcić, to AMD nie jest dobrym wyborem. Lepsze
możliwości w tym zakresie ma P4. Ale oczywiście nie na płytach
profesjonalnych, a tylko na tych dla "entuzjastów" (te same marki co wyżej).

B.