Re: IBM VANCOUVER

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 15:30:55 MET DST

Użytkownik "Cooger" <squadaq_at_box43.pl> napisał w wiadomości

> po tylu trupach DTLA i IC35L które trzymałem w rękach IBMa odradzam jak
> mogę, to jest dysk dla hazardzistów którzy lubią żyć na tykającej bombie.

Pięknie powiedziane! Wódki mu dać!

3 miesiące temu kupiłem IBM 60 GB 7200 obr. Dotychczas posiadałem 2 Samsungi
20 GB. Powszechnie wiadomo, że firma nie cieszy się dobrą opinią. Mimo iż
dyski nie wykazywały jeszcze żadnych objaw uszkodzeń (pracowały niezawodnie
przez 2 lata), to jednak pokusiłem się o przerzucenie wszystkich
najcenniejszych danych na nowiutkiego IBM'a. Poza tym IBM chodził jak
burza - jego potworna wydajność przerosła moje najśmielsze oczekiwania.
Szybko uznałem, że IBM w 100% zaspokaja moje wymagania, dlatego tydzień po
zakupie sprzedałem oba Samsungi. I to był błąd...

IBM PADŁ NA AMEN po dwóch miesiącach użytkowania. Straciłem wszystko! A
Samsungi pewnie gdzieś teraz u kogoś grzecznie sobie pracują.

Pozdrawiam,
Sniper