Re: jaki skaner?

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 15:50:28 MET DST

Użytkownik "Krzys_iek" <krzys-iek@___+___wp.pl> napisał w wiadomości
news:ag4kma$bg1$1_at_news.tpi.pl...

> a jak poloze na skaner np karte graficzna to zeskanuje ladnie - takie
> "zdjecie" ? CHodzi o to czy zlapie glebie , 3d ?

Skanowałem na swoim sprzęcie zegarki, złoty pierścionek, palmtopa, mysz
komputerową, pluszowego misia i co mi tam jeszcze do głowy przyszło... Efekt
był znakomity. Doskonała jakość, przy kilkunastokrotym powiększeniu
dostrzegałem zarysowania na szkiełku od zegarka, które normalnie ledwo
widać. Największe wrażenie zrobiło na mnie zeskanowanie banknotów 10 i 50
zł - przy kilkunastokrotnym zoomie widać szczegóły "niedostępne" dla gołego
oka, jak np. rząd napisów Rzeczpospolita Polska wyglądający normalnie jak
zwykła kreseczka.

Pozdrawiam,
Sniper