Re: IBM VANCOUVER

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 10:38:45 MET DST

> Z kumplem kupiliśmy niedawno właśnie dwie 40 z tej serii (jeden węgierski
> drugi Malezja czy coś) Jak na razie oba chodzą super !!! ale podstawowym
> wyposażeniem dysku IBM jest po wpadce z serią DTLA pisemna gwarancja na 3
> lata :))) Dobrze zabezpieczyłem ten "papier i fakturę zakupu" więc jak
> padnie to będzie reklamacja i już. A za 3 lata będę z pewnością miał już
> inny dysk... nawet jak ten wytrzyma kupie pewnie większy szybszy itd. więc
> nie ma się czym, przejmować. Z tego co czytałem seria 120 GXP już nie jest
> [...]
po tylu trupach DTLA i IC35L które trzymałem w rękach IBMa odradzam jak
mogę, to jest dysk dla hazardzistów którzy lubią żyć na tykającej bombie.
Jeśli chce to ktoś kupić to nie radzę trzymać na nim żadnych poważnych
danych, do gierek może być chociaż czasami ciężko pogodzić się z utratą
save'ów

--
Pozdrawiam,
Cooger