Re: Skladanie sprzetu. To nie jest takie proste?

Autor: Zalek (ltk_at_interia.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 15:45:08 MET DST

Cooger napisał(a) w wiadomości: ...

>Owszem, tylko pytanie czy lepiej grzebać samemu czy zaufać fachowcom.... no
>bo jak sam piszesz trzeba wiedzieć co się robi.
no ja mam zamiar wlasnie sie nauczyc. Sprzet kupuje w roznych sklepach,
szukajac najmniejszej ceny. Wiec nie bardzo bedzie sie chcial ktos zgodzic,
by mi za friko to zlozyc. Poza tym czas najwyzszy, bym oprocz przekladania
kart w sloatch PCI i podlaczania twardzieli do tasmy, nauczyl sie czegos
wiecej o sprzecie. A to jest nalepszy na to moment. Jak nie sprobuje, to sie
nie naucze.

pzdr
Zalek