Re: Skladanie sprzetu. To nie jest takie proste?

Autor: Zalek (ltk_at_interia.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 15:41:26 MET DST

Krzys_iek napisał w wiadomości: ...
i juz :)
>zazwyczaj nic nie trzeba

>to jest napiecie wejsciowe :) 230V ma byc !
he, na elektryce to ja sie moze nie znam, ale co to jest to akurat wiem.
Podawalem tak tylko, bo nie wiedzialem, czy to jakies znaczenie

>nie dziala na tym 2 lepszy sprzet u mnie ale... wiesz na trbancie mozna
>napisac 24V 150KM pomimo ze ma starego 2suwa.... z zasilaczem tak samo, jak
>nalpi nie uczciwy producent nalepke 300W to nie znaczy ze on tyle da :(
>
>jak w miare markowy to bez problemu.
no to on ma cos takiego napisane:
L&C Technolgy INC
Switching power supply
Model LC-250ATXV2
Czy to jest cos markowe?
No i pytanie za 100 punktow. Jak cos bedzie nie tak (tzn. cos innego niz
uszkodzenie zasilacza), to czy po prostu sprzet nie bedzie dzialal (za malo
pradu bedzie dostawal :), czy tez moze dosjc do jakiegos uszkodzenia?