Re: Skladanie sprzetu. To nie jest takie proste?

Autor: j23 (wiesiek_at_supra.com.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 14:02:20 MET DST

> dużo osób zarabia na składaniu sprzętu,więc składając komputer odbierasz
> im prace

To niestety prawda: "duzo osob zarabia na skladaniu sprzetu", szkoda tylko,
ze tak niewiele wie jak to zrobic.

> Jak to z wlasciwie z tym jest? Czy duzo
>
> niektórzy już tak mają że musza podkręcać ,przestawiać ,grzebać ,szukać
> dziury w całym
> to nie jest żadna filozofia trzeba wiedzieć co się robi tak jak w innych
> dziedzinach życia

Oczywiście, ze to zadna filozofia, tylko WLASNIE TRZEBA WIEDZIEC CO SIE
ROBI!!!! Wystarczy niestety poczytac sobie ta grupe dyskusyjna by przekonac
sie, ze niewielu "skladaczy" wie co robi. Jak czytam, ze to "nie chodzi", ta
plyta dziala stabilnie, ten sprzet z tym nie chce dzialac to mnie trafia...
Skladam sprzet 6-7 lat i do tej pory nie zdarzylo mi sie, zeby zlozony
przeze mnie komputer nie dzialal.