Re: Skladanie sprzetu. To nie jest takie proste?

Autor: Krzys_iek (krzys-iek_at____+___wp.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 13:20:35 MET DST

Zalek wrote:
> Do niedawna mialem zamiar samemu zlozyc sprzet. Czytajac grupe,
> dowiedzialem sie, ze to nie polega tylko na powkladaniu wszystkiego
> we wlasciwe miesjca (co zreszta juz i tak byloby dla mnie swego
> rodzaju nowoscia). Odnioslem wrecz wrazenie, ze to rodzaj sztuki. Jak
> to z wlasciwie z tym jest? Czy duzo trzeba sie grzebac w BIOS-ie?

nie, wkladasz bebechy, sprawdzasz czy irq jakies sie nie dzieli
nieszczesliwie np tuner z live!) jak tak to przekladasz w inny slot,
odpalasz i juz :)
zazwyczaj nic nie trzeba

> Aha, czy moja stara obudowa ATX, a dokladnie jej zasilacz, moze
> stanowic jakies zagrozenie dla sprzetu? Nie znam dokaldnie parametrow
> tego zasilacza i wiem jedynie tyle ze: mozna go ustawic na moc
> wejsciowa 230 V lub 115 V

to jest napiecie wejsciowe :) 230V ma byc !

> moc wyjsciowa to 250W. Czy to nie bedzie
> za malo na: Durona 750, dwa dyski po 4Gb (Segate i WD), CD-ROM Asusa
> 36x oraz nagrywarke Yamaha? Oczywiscie do tego modem wew., karta
> sieciowa, SBLive i grafika.

nie dziala na tym 2 lepszy sprzet u mnie ale... wiesz na trbancie mozna
napisac 24V 150KM pomimo ze ma starego 2suwa.... z zasilaczem tak samo, jak
nalpi nie uczciwy producent nalepke 300W to nie znaczy ze on tyle da :(

jak w miare markowy to bez problemu.