Re: IBM VANCOUVER

Autor: Tomek (thnet_at_poczta.onet.pl.USUNTO)
Data: Sun 07 Jul 2002 - 21:54:58 MET DST

> Czy IBM moze przypadkiem wycofal te dyski ze sprzedazy?

Ze sprzedaży nie ale z produkcji chyba tak - sprzedali komuś fabryki czy
coś...

> (ostatnio byl jakis komunikat, zeby nie 'chodzily' pow. 8 godzin dziennie)

Jak już to ok 11 godzin ale ten wpis w dokumentacji naprawdę wygląda tak:

----------------
Life

Expected product life is 5 years under typical conditions of desktop PC
usage:

! 333 Power-on hours (POH) per month

! Seeking/writing/reading operation to be 20% of POH at 40°C or lower
environmental temperature

---------------

i odnosi się raczej do warunków szacowania tych 5 lat pracy niż jakiś
zaleceń !!!

> Dziwi mnie, ze w wielu cennikach tych dyskow po prostu nie ma, a sa np.
> barracudy.

zła opinia o IBM skutkuje... i widocznie się słabo sprzedają

> Mam zamiar kupic IBMa i nie chce sie naciac...

Z kumplem kupiliśmy niedawno właśnie dwie 40 z tej serii (jeden węgierski
drugi Malezja czy coś) Jak na razie oba chodzą super !!! ale podstawowym
wyposażeniem dysku IBM jest po wpadce z serią DTLA pisemna gwarancja na 3
lata :))) Dobrze zabezpieczyłem ten "papier i fakturę zakupu" więc jak
padnie to będzie reklamacja i już. A za 3 lata będę z pewnością miał już
inny dysk... nawet jak ten wytrzyma kupie pewnie większy szybszy itd. więc
nie ma się czym, przejmować. Z tego co czytałem seria 120 GXP już nie jest
taka zła jak pamiętne DTLA - padają z częstotliwością podobną jak innych
firm.

P.S
Barracuda to też świetny dysk, jak nie możesz się zdecydować to rzuć monetą
:)))

--
Tomek