Re: ModeCom robi dziadostwo [bylo: Obudowa?]

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Sun 07 Jul 2002 - 23:30:14 MET DST

oVo <ovo_at_nospam.poczta.onet.pl> wystukał
(news:vb9hiu86a9iuj4grvftkf5gqdtbk9ioo52_at_4ax.com):

[ciach]
> Tylko ze nigdy nie mialem takich problemow z badziewiastymi
> obudowami za 3 razy mniej kasy. Czy Polska to juz nawet dla Korei
> 3 swiat ze upychaja tu takie dziadostwo czy tylko mi sie trafilo?
Skladalem kilka kompow na obudowach ModeCom i mam podobne odczucia (nie
bylo az tak zle, ale kazda miala jakies niedorobki, wszystkie tragiczny
zasilacz). Kupowane ok. roku temu. Od tej pory Codegen dla badziewiakow
i Chieftec (rzadziej Enlight) na porzadne komputery.
Pozdrawiam
Egghead