Re: ModeCom robi dziadostwo [bylo: Obudowa?]

Autor: Milosz (dkdent_at_bpartners.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 08:16:12 MET DST

Uzytkownik "oVo" <ovo_at_nospam.poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
> A tydzien temu zafundowalem sobie prywatnie ModeCom ProStation za
> 260PLN bo estetyczna i dobra firma i oto co dostalem:

A ja tez tydzien temu zafundowalem sobie ta obudowe i jakos nie mam zadnych
skarg. Wszystko pasuje do dzior... nawet prehistoryczna plyta at ;) cdrom,
hdd, fdd wszystko sie trzyma tak jak powinno.. zasilacz cichy i nie noname..
dodatkowe coolery rzeczywiscie troche glosne.. zwlaszcza ten przedni.. duzo
miejsca... ogolnie jestem zadowolony... Widac jestem mniej wymagajacy co do
obudowy...

Pozdrawiam
Milosz