Re: ModeCom robi dziadostwo [bylo: Obudowa?]

Autor: Piotr S. (azazel69_at_NOSPAM.wp.pl)
Data: Sun 07 Jul 2002 - 23:45:35 MET DST

Uzytkownik "oVo" <ovo_at_nospam.poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
> Hi all!
>
> Przygladam sie od 2 dni dyskusji nt. obudowy i zasilaczy i niestety
> musze stwierdzic ze praktyka nie zgadza mi sie z teoria.
> Rok temu kupilismy do firmy 13 PC w najtanszych obudowach 1 big tower
> + 12 mini midi i poza tym ze trzeba 2 ludzi do zamkniecia obudowy big
> tower (krzywe blachy) to jestesmy bardzo zadowoleni: ciche, stabilne
> zasilanie, dziury zgadzaja sie z dziurami w napedach :-)
>
> A tydzien temu zafundowalem sobie prywatnie ModeCom ProStation za
> 260PLN bo estetyczna i dobra firma i oto co dostalem:

IMHO jedynie modele FINE I , II maja sensowna cene (180pln) , bo za 300zl
kupilem niedawno Enlighta 7237 i sobie chwale ... za tyle samo mozna kupic
Chiefteca - midi wiec te 260pln biorac pod uwage Twoje skargi to stanowczo
za duzo ...
pozdr.

 Piotr Sobkowiak
 ICQ : 15883900