Re: jaki zestaw: DDR 333 + Athlon XP czy P4?

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Sun 07 Jul 2002 - 11:14:38 MET DST

mac <mmjac_at_poczta.onet.pl> wrote:
> obudowa -ktoras z Chiefteca z zasilaczem 340 W
> tylko pytanie gdzie je mozna dostac? znalazlem tylko w mojepc.pl -ale

Każdy sklep który ma umowę z Action może je dla Ciebie sprowadzić.
Sprawdź najpierw co jest na magazynie w Action (sklep.action.com.pl ,
przycisk "cennik hurtowy" bez hasła) i zamów taką obudowę, która jest
obecnie dostępna. Polecam TX10W (sam mam taką :))) albo DX01*D - zależy
czy chcesz mieć drzwiczki, czy nie, i jaki kolor drzwiczek :) Ja swoją
obudowę zamówiłem w ultramedia.com.pl - sprowadzili z Action bardzo
szybko :)

B.