Re: Data transfer switch - zakłócenia

Autor: ZenoN (maciej_at_kris.mpnet.pl)
Data: Sun 07 Jul 2002 - 11:13:56 MET DST

Użytkownik "Michal R. Hoffmann" <misiek_at_knm.org.pl> napisał w wiadomości

> jeśli masz (a zapewne tak) przełącznik mechaniczny (taki z pokrętłem), to
> normalne, jakość strasznie spada. Mniejsze zakłócenia są na przełączniku
> elektronicznym (?) - ale w Polsce ich nie widziałem, choć być może są.
> Rozumiem, że nie masz monitora z dwoma wejściami? Bo to jest najlepsze,
> przełącznik tylko do klawiatury/myszy, a kable z 2 komputerów podłączone
> do 1 monitora, przełączane przyciskiem w monitorze.
>
> pozdrawiam,
> --
> misiek
>
> *** Michal R. Hoffmann | <mailto:misiek_at_knm.org.pl> ***
> [...]

Fakt - monitor z przelacznikiem to najlepsze rozwiazanie, ale pomoc moga
dobrej jakosci kable, jezeli uzywasz kabelkow takich cienkich , szarych i
bardzo elastycznych to wlasnie taki jest efekt - echo, wymien kable od
monitora na porzadne grube przewody - koszt ok 25 zł / szt (cienkie ok 10zł
/szt)
Dogadaj sie ze sprzedawca ze ja Ci problem nie zniknie to je oddasz (
przecie ich nie popsujesz :))

Pozdr
ZenoN