jaki zestaw: DDR 333 + Athlon XP czy P4?

Autor: mac (mmjac_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 07 Jul 2002 - 00:51:35 MET DST

Witam
Pare naiwnych pytan z cyklu co wybrac...
mam nadzieje ze nie za bardzo banalne ale prosze o wyrozumialosc i z gory
dziekuje za pomoc w wyborze

Czeka mnie upgrade systemu podstawowe zadania: programy graficzne, glownie
3d, rendering
cena jest mniej istotna, zalezy mi na stabilnosci, braku konfliktow, chce to
zlozyc i do nastepnego razu nie zagladac pod obudowe,

tak sie sklada ze mam juz 2 x 512 Mb DDR 333Mhz -Kingston, pytanie co z
reszta, czyli jaki procesor i jaka plyta do tej pamieci? (wiem ze kolejnosc
zakupow nie jest najlepsza ...)

moje pomysly po licznych odwiedzinach w archiwum:

Athlon XP 2100
Asus a7v333
(czytalem o mozliwych konfliktach tej plyty z pamieciami kingston- ktore
niestety juz mam-
czy to prawda?)
chlodzenie zalaman cnps6000-Cu
(podobno ze sa b ciche a na tym mi zalezy, czy to dobry wybor?)

albo

P4 2.26 GHz ( FSB 533), P4 2.4 GHz nie biore pod uwage bo jest stosunkowo
drogi
Asus P4S533 (ewentualnie inne propozycje)

obudowa -ktoras z Chiefteca z zasilaczem 340 W
tylko pytanie gdzie je mozna dostac? znalazlem tylko w mojepc.pl -ale trzeba
czekac na dostawe
cala reszte: dyski, grafika, dzwiek mam z poprzedniego komputera

Co myslicie o powyzszych polaczeniach?
Czy ma sens laczenie pamieci 333 Mhz z Athlonem ? Poza tym pomijajac roznice
cenowa jaki bedzie stosunek wydajnosci tych dwoch zestawow i jakie sa
ewnentualne szanse na ich rozbudowe w przyszlosci ?

z pozdrowieniami