Re: Asus A7V333 - problem z kontrolerem RAID

Autor: Andrzej Kamiński (kamyk_2_at_go2.pl)
Data: Sun 07 Jul 2002 - 10:58:34 MET DST

Użytkownik "Arek>>>" <arekzieminski_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> "Kiepski" <fazilog_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> 4in1
> przelozyc
> >
> Ja juz kiedys sie tak bawilem i nic z tego nie wyszlo , ale LIve dobrze na
4
> slocie intslowac , ale pewnie tak masz .
> Wiec watpie wby cos pomoglo .

    Na slocie nr 4 mam tuner TV :). W sumie mam 4 karty: tuner, Live!,
sieciówkę
i modem, a niedługo jeszcze pewnie i tuner SAT - wtedy to pewnie będą
problemy.
    Oczywiście 4in1 jest najnowszy. A zwisy są nie na kilka sekund tylko na
ułamek
sekundy.
    Wygłąda to dokładnie tak: zaświeca się dioda w kieszeni (oczywiście w
tym
czasie ani system <no, tego nie jestem pewien> ani ja z dysku nie
korzystam),
świeci kilka sekund (około sześciu) i gaśnie, w momencie gdy gaśnie to komp
zamiera na ułamek sekundy i w tym czasie np. kursor myszy się zatrzymuje,
a modem (oczywiście tylko gdy jestem online) przestaje działać i musi
negocjować
połączenie. I tak w kółko.

--
pozdrawiam