Re: Serwis skasowal mi dane z twardziela

Autor: Wanda (smok_at_videotron.ca)
Data: Sat 06 Jul 2002 - 19:46:53 MET DST

Bardzo przepraszam ale kapitalizm to wolna konkurencja. A za psuciem rynku
itp czesto kryje sie monopol itp.Jezeli ktos moze zbudowac komputer czy inne
urzadzenie to dlaczego nie ma tego zrobic. Jak chce skopac dzialke za pare
groszy to musze wolac firme ktore sciagnie ze mnie haracz. Tak samo jest w
pozostalych dziedzinach. Tutaj za oceanem zaplacisz za film DVD 20 $ a taki
sam film na kasecie kosztuje dwa razy mniej. A koszty produkcji sa
Kilkakrotnie wieksze przy produkcji kaset video. To kto tu jest nieuczciwy.
Kto tu jest zlodziej. Dlatego przestalem wyrazac sie zle o piractwie. Bo
monopole tez nie sa uczciwe. Amen
Zbyszek