Re: Asus A7V333 - problem z kontrolerem RAID

Autor: Kiepski (fazilog_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 07 Jul 2002 - 00:50:52 MET DST

> heh, przyczyn moze byc kilka zapewne, mam nadzieje, ze najnowsze via 4in1
jest zainstalowane, udma wlaczone - u mnie to pomoglo w w2k (2dyski+2cdr)
wrecz idealnie w problemach z transferem. co do zwisow na kilka sekund to
jest szansa ze cos sie kopie z DMA blastera i twardego - najlepiej przelozyc
do innego slota blastera - i probowac co sie dzieje...
tyle moich pomyslow...
pozdrawiam