Re: Jaka plytka dobra pod Althona 1,8 ???

Autor: Arek>>> (arekzieminski_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 15:54:40 MET DST

"noadam" <noadam_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Witam
> Czy możecie mi polecić jakąś dobrą płytę pod tego Althona. Chciałbym żeby
> płytka pracowała stabilnie i była wydajna. Nie potrzebny mi raid, może być
> kartą dzwiękową na płycie, ATA133.
> Ja chciałem kupić sobie asusa a7v333 ale przeczytałem kilka złych opinii i
> zrezygnowałem.
> Pozdrawiam
> Adam

Tak sie sklada ze ja mam Asusa , i plyta jest najlepsza jaka dotad mialem .
Wszystkie zle rzeczy jakie byly mowione o tej plycie byly na starym biosie ,
na 1007 plyta jest jedna z najszybszych plyt na rynku , super stabilnosc ,
po prostu ASUS polecam ta plyte z czystym sercem , juz pare osob na nia
namowilem :) i jak narazie wszyscy sa happy .

Arek