Re: Dylemat za 1000zł

Autor: TJD (tjd_at_klub.chip.pl)
Data: Sat 06 Jul 2002 - 23:59:41 MET DST

> a tak zupełnie serio to jakby mi ktoś proponował 1000zł
> za przeciętny komputer do domu i to z pełnym osprzętem
> to dałbym mu 3 sekundy na zniknięcie a potem dostałby
> takiego kopa w dupę, że szczęka by mu wypadła.

Człowieku! To, że chodzisz do salonu Optimusa i uważasz, że na komputer
trzeba wydać 5000zł to nie znaczy, że wszyscy w ten sposób kupują komputery.
Za te pieniądze da się coś zmontować. Ten komputer to może być jakiś AMD
K6-2/400 + płyta VIA MVP3 -razem ok 200 zł, dysk 6,4-20gb U5/6 - tanio,
grafika TNT2 M64 -120zł + monitor 14/15' i wszystko gra!
Do niedawna sam miałem taki komputer ale płyta mi padła i musiałem zamienić
na nowszy (tani duron). A jeżeli mają to być stosunkowo nowe części to
polecam:
-DURON ok. 850 150-170zł
-ECS K7VZA (+muzyka) 250zł
-64Mb DIMM ~50zł
-LAN ~40zł
-PUDŁO 250W ~100zł
-DYSK 20Gb ~250zł
-TANI CD-ROM 120zł
-MYSZ+KLAWIATURA+KABELKI etc. ~40zł
SUMA: 1000zł

A najtańszy monitor 14' można dostać za 70zł tylko trzeba poszukać.

Pozdrawiam
Timek D.