Re: Dylemat za 1000zł

Autor: robocop_4 (robocop_4_at_wp.pl)
Data: Sun 07 Jul 2002 - 00:25:37 MET DST

nie byłem w salonie optimusa od 1993 roku (pamiętam, bo
raz wszedłem i po godzinie zaproponowali mi robotę, ale miałem
20 lat i bałem się, że zawalę pierwszy rok studiów).

sobie komputery składam sam więc o taki shit jak korzystanie
z oferty romana k. mnie nie posądzaj bo o ile ich maszyny
10 lat temu były solidne i tanie jednocześnie, to teraz są drogie
jak rolls royce'y a parametry mają vw.

poza tym jak składasz sobie to wiesz dokładnie co to będzie,
jak będzie "śmigać" (przy 1000zł cudzysłowy są konieczne :)
a jeśli znajomym, rodzinie albo jeśli robisz to dla klienta
i masz na tym "coś" zarobić... lekkie kamikadze!

piszesz o monitorze 14" za 70zł ...
po pierwsze szukać trzy dni a tym bardziej tydzień to np. ja nie
miałbym czasu bo w tym czasie dorobiłbym na średnią, nową
17". a poza tym parametry czternastocalowych monitorów
są tak "wypasione", że ten kto to dostanie będzie ultra happy!
to dopiero będzie dylemat: 640x480 czy super rozmazane
800x600 (sprzętowy antialiasing monitora przyda się na równi
z "wolnym" luminoforem zwłaszcza w unreal'u czy max paynie
na rivie m64 :) jeśli w ogóle pociągnie 800x600.

jasne, że można żłożyć. coś złożysz. najlepiej jednak żebyś
nie lubił tego komu to składać będziesz.

pozdro
robo_four