Re: Upgr. compa III wersja ostatecznie ostateczna (mam nadzieje :))

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sat 06 Jul 2002 - 23:47:42 MET DST

On Fri, 5 Jul 2002 14:44:55 +0200, "Zalek" <ltk_at_interia.pl> wrote:

>wszystkim na plytach. Pytanie jaka? Na pewno musi obslugiwac DDR333, miec co
>najmniej 2xAGP (mam SCSI na AGP, a dojdzie jeszcze karta graiczna tez na
SCSI na AGP powiadasz.......... ciekawych czasow dozylismy ;-)

>AGP) i obslugiwac standardy, ktore pozwola w przyszlosci bez zmiany plyty
>wpakowac nowsze sprzety (stad np. DDR333), ktore teraz kosztuja fortune, a w
>przyszlosci beda znacznie tansze. No i dobrze by bylo, gdyby kosztowala nie
>wiecej, jak 400 PLN (ewentualnie ciut wiecej to tragedii nie bedzie). Da sie
>cos takiego skombinowac? Czy w ogole wedlug was warto? Moze jednak pozostac
Jesli chcesz kupic plyte na lata to imho nie ma sensu - wszstko za
szybko sie zmienia, lada dzien bedzie serial ata, zmieni sie wreszcie
gniazdko procka.....

>przy pomysle z ECS-em? Ja sie co prawda zdecydowalem, ale z checia uslysze
>Wasze zdanie (moze to bedzie glos rozsadku :))
Za te 400 to wypasu nie bedzie....

>DDR 128 2100
128 ramu a chcesz dokladac do plyty - zlituj sie. Na dzien dzisiejszy
256 to min.

>obecnego, starego kompa (celek 333, 256 SDRAM, plyta AMS na BX-440).
Tu masz 256 a chcesz sie cofnac do 128? IMHO blad. Czesto oakzuje sie,
ze dolozenie pamieci daje wiecej niz zmiana procka.

Pozdrawiam
GLide

--
Glide