Re: Wyjscie TV na prolinku.

Autor: Marek Tomczyk (tunol_at_chelm.gda.pl)
Data: Sat 06 Jul 2002 - 10:12:03 MET DST

> Ja miałem z prolinkiem taki myk, ze złaczka S-Video i gniazdo Cinch z
kompletu
> okazała się działac tylko z tą kartą. Po wymianie na GeForce 4 trzy dni
zajęło
> mi dojście dlaczego nie mogę włączyć drugiego monitora, chociaż kabelek
> wpiąłem. W końcu kupiłem inny kabel i zadziałało, mam dwa monitory
aktywne.
> Niestety teraz automatycznie znikł tryb nView z zakładki, chociaż
wcześniej
> był, tylko niepełnosprawny.

O to chodzi ze kabelki mam z komplety, probowalem inne (od leadteka, od
innego prolinka i mojej roboty).Na zadnym z nich w nView nie ma sygnalu do
TV. Wydaje mi sie ze to wyjscie na prolinku dziala "w jedna strone" czyli
jak komp chce wykryc TV to karta graficzna musi wyslac do TV takie jakby
zapytanie w stylu "halo jestes tam?" Jesli TV odpowie wtedy dopiero
uaktywnia sie opcja wlaczenia TV w nView. Wydaje mi sie ze TVtool wlacza
sygnal "na chama" bo tryb TV moge uaktywnic nawet jak zaden kabelek nie jest
z karty do Tv podlaczony.

Pozdrawiam

--
Tunol