Wyjscie TV na prolinku.

Autor: Marek Tomczyk (tunol_at_chelm.gda.pl)
Data: Thu 04 Jul 2002 - 22:58:39 MET DST

Witam.

Mam (racczej mialem) problem z wyjsciem TV na karcie Geforce 2MX/400 firmy
Prolink: otoz Sterowniki (nView) nie wykrywaja mi telewizora podlaczonego do
karty. TV wykrywa mi dopiero program TVtool. Chcialbym sie dowiedziec czy
mieliscie rowniez takie problemy z TV-out, czy to zwykla przypadlosc
prolinka, moze "ten typ tak ma". Mam to w glebokim powazaniu czym bede
wysylal obraz na telewizor, ciekawi mnie po prostu dlaczego tak sie dzieje,
jakie sa przyczyny mojej tygodniowej meki z podlaczeniem TV do kompa.

--
Tunol
GG#472516