Re: Wyjscie TV na prolinku.

Autor: Marek Tomczyk (tunol_at_chelm.gda.pl)
Data: Sat 06 Jul 2002 - 10:08:11 MET DST

> Witam - ktorego wyjscia uzywasz? Z tego co zauwazylem u siebie, to _musi_
> byc wlozona wtyczka do wyjscia S-Video (nawet taka od starej myszki PS/2 -
> obcietym przewodem) jest tam chyba jakis switch ktory "wykrywa" wlozenie
> wtyczki i aktywuje w ustawieniach sterownika opcje TV-Mode. Ja mam tak
> podpiete i dziala od ponad roku - w S-Video wtyczka od starej myszki
(sama,
> bez kabelka - obcialem) i z Cincha wziety sygnal composite do TV
> pozdrawiam - Maciek

Uzywam cinch na codzien, ale ja probowalem juz wszystkie mozliwosci
podlaczenia tej karty do telewizora. Zarowno s-video, jak i cinch,
wyprobowalem chyba z 10 roznych przejsciowek w roznych kombinacjach i nie
kminilo. Twoj patent z kabelkiem wlozonym do s-video tez nie dziala. Musze
uzywac TVtool i koniec, inej rady nie ma...

Pozdrawiam

--
Tunol
GG#472516