Re: Wyjscie TV na prolinku.

Autor: Maciek (sklad_at_goldruk.com.pl)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 10:10:26 MET DST

Witam - ktorego wyjscia uzywasz? Z tego co zauwazylem u siebie, to _musi_
byc wlozona wtyczka do wyjscia S-Video (nawet taka od starej myszki PS/2 - z
obcietym przewodem) jest tam chyba jakis switch ktory "wykrywa" wlozenie
wtyczki i aktywuje w ustawieniach sterownika opcje TV-Mode. Ja mam tak
podpiete i dziala od ponad roku - w S-Video wtyczka od starej myszki (sama,
bez kabelka - obcialem) i z Cincha wziety sygnal composite do TV
pozdrawiam - Maciek