Re: ASUS A7S333 - ma ktoś?

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 12:01:26 MET DST

Użytkownik "Witek W" <no_at_spam.com> napisał w wiadomości
> [...]

Qrcze, sam chciałem ostatnio kupić ASUS A7V, ale rozmyśliłem się, bo na 20
sprzedawców spytanych na giełdzie ze 12 powiedziało, że nowe ASUS'y mają
jakieś problemy z odpalaniem z nowymi Athlonami typu 1,8 +. Trzeba zaraz po
zakupie upgradeować BIOS, tylko, żeby to zrobić trzeba wsadzać jakiegoś
starego Athlona (np. 1,2 GHz) - bo z nowym nie wystartuje. Nie wiem ile w
tym prawdy, ale ja się zraziłem i chyba wybiorę MSI KT3 Ultra ARU.

Pozdrawiam,
Sniper