Re: Hercules 8500 LE Bios

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 20:39:14 MET DST

wojtas_at_xl.wp.pl wrote:
> Mam karte herculesa 8500 LE pisza na grupie
> ze mozna wgrac nowy bios od ati retail
> i wsio ok mozecie dac namiary tego biosu skad

Ja zassałem BIOS do swojego Herculesa FDX 8500LE stąd
http://europe.hercules.com/supportf.php?pa=mor&drv=314&prd=40&ft=BIOS

... ale nie używam driverów retail, tylko dla kard "powered by" , stąd
http://www.ati.com/support/drivers/powered.html

Aktualna wersja jest taka sama jak dla retail (7.72 - drivery beta się
nie liczą) więc nie bardzo widzę potrzebę instalowania driverów retail.
Gdybym taką widział, to nie zmieniałbym BIOS-u , tylko zawartość pliku
.inf z definicją drivera.

B.