Titan TTC-D5TB i Soltek 75DRV-5 ?

Autor: Jacek Popławski (jp_at_no.more.hosts)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 20:18:48 MET DST

Czy ten wentylator da się zamontować w mojej płycie? Chcę wymienić głośny
wentylator Spire na coś cichszego - wymiana obudowy na Enlight wiele nie dała.
Mam Athlon XP 1800 (nigdy nie będę podkręcał). Czy możecie polecić jakiś inny,
CICHY wentylator do Athlona XP 1800, który da się zamontować w płycie 75DRV5?
Najlepiej z linkiem do sklepu internetowego.

PS. temperatura ze Spire i wentylatorami w obudowie jest dosyć niezła - 48 na
CPU (nie sprawdzałem jeszcze przy dużym obciążeniu).